CUACA HARI INI

Monday, March 30, 2009

Selunsung menjerit......


mcm ni cetanya......

tym ni aku cuti kn..boring ku diumah...ingin kan klaut p nda da...ia tah ku turun ja mengail dsiring2....msa ku smpai ditmpt a2 (yg dlm gmbr)...aku melabuh umpan mcm biasa p aku smpai sna lm pkl 3lalu, da lh dlm 3 x angutnya naik ketambak nda la basar....joran ku g malar putus,besangkutan bh tmpat 2.....kn 5 x batu ku ilang,sasakku plg.....tym kn makrib aku kn panyap2,ati ni ngin sngt kn cba2 casting...cba2 ja tmpat 2....psng casting trus th dihumban,perasanku lbih 30x ku humban2,mcm nda da.....kiranya kn last menghumban,tym mengulung sepul 2,tiba2 kna tarik mengajut bh joran ku...panik skit bh,main nda g dpt,pa th g kn ambil fel nda jua dpt,trus gulung cpt2, aku pkr nda smpt bwa naik putus ni gerinti sl tangsi ku 15lbs ja....p tawakal ja....sepul ku g bebunyi....mcm kn minta bali bru ja....smpai ja mcm ampir 2 trus th ku tarik pki tngan tkut lapas....udh slmt naik 2 lebar trus snyum...tia th tym a2 da org mliat,org 2 plg sbuk bertirak kn selunsong....

banar kta kwn ku 2 casting jenis 2 bule main didarat.....hehehehehe....kn trun ke sna g...p pksa bali sepul g...rusak boi.....hehehehe

selunsong 2 baratnya lebih kurang kn 2 kilo....

nda ampit klaut dsiring jd th...hehehehe...

No comments: